Kirjaudu

Muistathan käsitellä tarjouspyyntösi

Julkaistu

Muistathan käsitellä avoimena olevat tarjouspyyntösi Kuutiossa

 Muistutamme kaikkia Kuutiossa tarjouspyyntöjä tehneitä asiakkaitamme tarkistamaan, että kaikki tarjouspyynnöt on käsitelty loppuun. Jos olet saanut tarjouksia Kuutioon, edellisen tarjouspyynnön käsittely on tehtävä ennen kuin pääset kilpailuttamaan seuraavan puukauppasi Kuutiossa. Käythän ilmoittamassa, miten edellisessä puukaupassasi kävi – vaikka sen jättämisestä olisi jo aikaa.

 

Kuutiota käyttäville puunostajille on tärkeää, että palvelusta näkyy tieto siitä, kuinka tarjouskilpailussa lopulta kävi. Myös palvelun ylläpito ja kehittäminen perustuvat toteutuneisiin puukauppatietoihin. Siksi pyydämme, että kirjaudut Kuutioon ja ilmoitat, kuinka puukauppa toteutui ja kenen ostajan kanssa – vai jäikö se toteutumatta.

 

Tarjouspyynnön käsittely vie vain hetken ja onnistuu muutamalla klikkauksella.
Ilmoitus ei maksa mitään, eikä muuta mahdollisia sopimiasi puukaupan ehtoja.


Puukaupan hävinneille osapuolille ei myöskään mene tietoa, kenen kanssa kauppaan päädyit.
 
Näin käsittelet tarjouspyynnön

1. Kirjaudu Kuutioon omalla käyttäjätunnuksellasi ja salasanalla: 

Jos et muista salasanaasi, voit tilata uuden täältä. Voit kirjautua Kuutioon myös pankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella. 

 

2. Avautuvalta “Omat puukaupat” -sivulta valitse: "Käsittele".
 

3. Valitse, kuinka puukauppaprosessi päättyi. Huomioi, että on tärkeää ilmoittaa, syntyikö puukauppa Kuutioon tulleella tarjouksella vai Kuution ulkopuolella, kuten sähköpostilla saapuneeseen tarjoukseen perustuen.
Jos sait tarjouksia, valitse syntyikö kaupat Kuutiossa vai sen ulkopuolella, vai jäikö kaupat toteutumatta.

 

 

Jos et saanut tarjouksia Kuutiossa, valitse saitko tarjouksen ulkopuolelta vai jäikö kauppa tapahtumatta.


 

4. Lopuksi klikkaa: “Käsittele puukauppa”.
 

5. Tarjouspyyntösi on nyt käsitelty ja tunnuksesi ovat valmiit seuraavaa puukaupan kilpailutusta varten
 

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos herää kysymyksiä. Tulemme soittelemaan ja laittamaan muistutustekstiviestejä, jos käsittelyä ei tee.

Asiakastukemme yhteystiedot:

tuki@kuutio.fi tai p. 0200 588 10